Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Προκήρυξη Εμπορικού Ναυτικού

 Θέμα: Προκήρυξη εισαγωγής σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού Ακαδημαϊκού Έτους 2021-22.

Σχετ.: Η με αριθμ. πρωτ. 2232.1/42088/2021/11-6-2021 προκήρυξη εισαγωγής σπουδαστών/στριών στις ΑΕΝ ακαδημαϊκού έτους 2021-22 (ΑΔΑ:Ω2Ζ54653ΠΩ-ΜΝΩ).

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΥΝΑΝΠ: www.ynanp.gr η εγκύκλιος προκήρυξης διαγωνισμού εισαγωγής σπουδαστών/στριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού ακαδημαϊκού έτους 2021-2022. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τα δικαιολογητικά και τις ημερομηνίες υποβολής τους.

Η υποβολή των αιτήσεων ξεκίνησε από 11-6-2021. Όλοι οι υποψήφιοι από την 11-6-2021 πρέπει να υποβάλλουν αίτηση, ηλεκτρονικά ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Παραρτήματος Ε΄ της Προκήρυξης Διαγωνισμού. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης οφείλουν να υποβάλλουν σε οποιαδήποτε ΑΕΝ (Παράρτημα Γ΄) κανονικά και πλήρη τα δικαιολογητικά τους, προκειμένου να γίνει αποδεκτή η αίτησή τους.

Η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών (που θα συνοδεύονται από το αποδεικτικό της αίτησης που υπέβαλαν ηλεκτρονικά στο ΥΝΑΝΠ), λήγει στις 12-7-2021 ημέρα Δευτέρα.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα που αναγράφονται στη σχετική προκήρυξη.

Παρακαλούμε η ανακοίνωση αυτή να αποσταλεί στις οικείες Περιφέρειες προς ανάρτηση στον αντίστοιχο πίνακα ανακοινώσεων και να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων των Διευθύνσεων καθώς και των Λυκείων, προκειμένου να ενημερωθούν οι μαθητές και οι απόφοιτοι που ενδιαφέρονται για εισαγωγή στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού και να καταθέσουν έγκαιρα τα δικαιολογητικά τους.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021

Τρόπος Διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων και εφαρμογή του self test COVID

 

Τρόπος Διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων και εφαρμογή του self test COVID

Σύμφωνα με την Φ.251/64572/Α5/3-6-2021 Υπουργική Απόφαση που μας κοινοποιήθηκε σήμερα 9-6-2021 σας ενημερώνουμε τα παρακάτω:

Κατά τη διενέργεια των πανελλαδικών εξετάσεων είναι υποχρεωτική η χρήση της προστατευτικής μάσκας.

Η διενέργεια των self test (self, PCR, rapid) γίνεται μια φορά την εβδομάδα ως εξής:

  • 1ο τεστ: Διενέργεια την Πέμπτη 10-6-2021
    • Περίπτωση Θετικού αποτελέσματος
      • Δυνατότητα επιβεβαιωτικoύ ελέγχου από Πέμπτη 10-6-2021 έως και Κυριακή 13-6-2021 σε δημόσια ή ιδιωτική δομή.
        • Αρνητικό αποτέλεσμα;
          • Συμμετοχή στις πανελλαδικές με επίδειξη βεβαίωσης από τη δομή υγείας
        • Δεύτερο θετικό αποτέλεσμα;
          • Ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ
          • Δυνατότητα συμμετοχής στις επαναληπτικές εξετάσεις μετά από αίτηση

 

  • 2ο τεστ: Διενέργεια την Παρασκευή 18-6-2021 μετά τη λήξη της εξέτασης
    • Περίπτωση Θετικού αποτελέσματος
      • Δυνατότητα επιβεβαιωτικoύ ελέγχου από Παρασκευή 18-6-2021 έως και Δευτέρα 21-6-2021 σε δημόσια ή ιδιωτική δομή.
        • Αρνητικό αποτέλεσμα;
          • Συμμετοχή στις πανελλαδικές με επίδειξη βεβαίωσης από τη δομή υγείας
        • Δεύτερο θετικό αποτέλεσμα;
          • Ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ
          • Δυνατότητα συμμετοχής στις επαναληπτικές εξετάσεις μετά από αίτηση

 

  • Υποψήφιοι ή εκπαιδευτικοί αίθουσας εξεταστικού κέντρου, στην οποία διαγνώστηκε επιβεβαιωμένο κρούσμα κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων, συνεχίζουν κανονικά τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις.

 

  • Εάν κάποιος συνοικεί με άτομο που διαγνώστηκε θετικό, μπορεί να συμμετέχει στις πανελλαδικές εξετάσεις με επίδειξη αρνητικού εργαστηριακού αποτελέσματος (PCR, rapid)

 

  • Για την είσοδο του παιδιού στο εξεταστικό κέντρο απαραίτητη είναι η προσκόμιση του εντύπου «Σχολική κάρτα για COVID-19» (εκτυπωμένη ή χειρόγραφη) όπως γινόταν μέχρι τώρα

 

Επεξηγηματικό κείμενο για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»



 


Επεξηγηματικό κείμενο για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»

 Σύντομη περιγραφή του προγράμματος: Tο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»

εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και

φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την

αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop). Το πρόγραμμα εντάσσεται

στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και στοχεύει στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό

της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής

κοινότητας και την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.

 Κριτήρια επιλεξιμότητας: Δικαιούχοι του προγράμματος είναι οι οικογένειες με

ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα έως 6.000 ευρώ, οι οποίες δικαιούνται να λάβουν

επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο

φοιτά σε επιλέξιμη δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα. Διευκρινίζεται ότι το

ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα ορίζεται με βάση το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα,

τον αριθμό των παιδιών ανά οικογένεια και το αν μια οικογένεια είναι μονογονεϊκή ή

όχι. Για παράδειγμα, για μια οικογένεια με δύο γονείς και δύο παιδιά, το ισοδύναμο

οικογενειακό εισόδημα των 6.000 ευρώ αντιστοιχεί σε μεικτό οικογενειακό εισόδημα

12.000 ευρώ. Κατά τη διάρκεια του Α’ κύκλου του προγράμματος, μπορούν να

καταθέσουν αίτηση οι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του επιδόματος παιδιού του ΟΠΕΚΑ για

το έτος 2020, οι οποίοι εντάσσονται στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία. Κατά τη

διάρκεια του Β’ κύκλου, θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση και οι υπόλοιποι

δικαιούχοι που πληρούν τα εισοδηματικά και τα υπόλοιπα κριτήρια του προγράμματος,

ανεξαρτήτως του αν είναι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του ΟΠΕΚΑ. Στις περισσότερες

περιπτώσεις, οι οικογένειες μπορούν να διερευνήσουν την επιλεξιμότητά τους και

αυτόματα μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή που αναφέρεται στο επόμενο σημείο.

 Τρόπος υποβολής αιτήσεων: Οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή

https://beneficiary.digital-access.gov.gr/. Οι αιτούντες καλούνται αρχικά να μπουν στην

ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.digital-access.gov.gr ώστε να ενημερωθούν

για το πρόγραμμα, τα κριτήρια επιλεξιμότητας και την αναλυτική διαδικασία για την

υποβολή της αίτησης επιχορήγησης. Μετά, εισέρχονται στην εφαρμογή

χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Taxisnet και ολοκληρώνουν

την καταχώρηση των στοιχείων τους δηλώνοντας επιπλέον το προσωπικό τους ΑΜΚΑ.

Καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου ώστε να λαμβάνουν έγκαιρη και

εμπιστευτική πληροφορία από το Πρόγραμμα μέσω SMS. Δηλώνουν το σύνολο των

εξαρτώμενων τέκνων για τα οποία επιθυμούν να κάνουν αίτηση και συμπληρώνουν τα

στοιχεία φοίτησής τους. Επισημαίνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταθέσει μόνο

μία αίτηση στο σύστημα, η οποία θα πρέπει να αφορά το σύνολο των εξαρτώμενων

τέκνων τα οποία είναι επιλέξιμα να λάβουν επιταγή.

 Ηλεκτρονικές διασταυρώσεις: Οι διασταυρώσεις των στοιχείων που επιβεβαιώνουν την

επιλεξιμότητα των εξαρτώμενων τέκνων να ωφεληθούν από το πρόγραμμα γίνονται

κυρίως ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, στον Α’ κύκλο του προγράμματος, η

επιβεβαίωση της σύνθεσης της οικογένειας, της εισοδηματικής κατηγορίας, και της

φοίτησης των τέκνων σε δημόσιες δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας

εκπαίδευσης, σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και σε Δημόσια Ινστιτούτα

Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ., πραγματοποιείται μέσω

ηλεκτρονικών διασταυρώσεων. Εφόσον υπάρχουν προβλήματα στις ηλεκτρονικές

διασταυρώσεις, θα πρέπει να γίνονται διορθώσεις στα αντίστοιχα μητρώα του

δημοσίου, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του

προγράμματος. Επισημαίνεται ότι η επιτυχής ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων

επιλεξιμότητας για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

απαιτεί συμφωνία των στοιχείων τους στο Μητρώο ΑΜΚΑ και το Μητρώο MySchool. Σε

περίπτωση μη δυνατότητας ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων κάποιας

μαθήτριας ή κάποιου μαθητή, παρότι έχουν ακολουθηθεί όλες οι σχετικές οδηγίες, οι

Διευθυντές των Σχολείων καλούνται να επικοινωνούν με το Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω των

Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

 Ημερομηνία λήξης του προγράμματος: Η ημερομηνία γενικής λήξης του Προγράμματος

είναι η Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021. Μετά από αυτή την καταληκτική ημερομηνία δεν

θα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η έκδοση νέων επιταγών για αιτήσεις που

βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και η πραγματοποίηση αγορών με τις εκδοθείσες

επιταγές (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που αφορούν ακυρώσεις και

επανεξαργυρώσεις επιταγών και αναφέρονται αναλυτικά στην Προκήρυξη του

Προγράμματος).

Tipping Point - Συνέχεια διαδικτυακών συνεντεύξεων επαγγελματιών στα πλαίσια του Σ.Ε.Π.

 Τελευταίες ημέρες, συνεχίζονται οι διαδικτυακές εισηγήσεις και συνεντεύξεις επαγγελματιών, ενδιαφερόντων μαθητών/τριών στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής σταδιοδρομίας που έχει αναλάβει η κ. Βασιλειάδου και η κ. Ψάρρα.

















Δημοσίευση ΦΕΚ με τις ειδικότητες των ΙΕΚ που θα συμπεριλαμβάνονται στο παράλληλο μηχανογραφικό των ΙΕΚ


 

Σχετικά μπορείτε να δείτε εδώ https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/mhxanografiko_iek.pdf


Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Επιστολή Υπουργείου Παιδείας προς τους γονείς για την διαδικασία των εγγραφών

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής eεγγραφές. Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

 Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει ο γονεάς/κηδεμόνας που θα υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και να την αποστείλει/καταθέσει στο σχολείο. 

 Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία έχει δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Σε περίπτωση που δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή. 

 Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.  Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό. 

 Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται. Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση. 

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2021-22. 


Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.


Σας ενημερώνουμε επίσης ότι θα πρέπει άμεσα να συμπληρωθεί και να επιστραφεί στο σχολείο η ΥΔ στοιχείων πρώτου κηδεμόνα. Η δήλωση έχει δοθεί σε έντυπη μορφή στους μαθητές/στις μαθήτριες. Μπορείτε να την κατεβάσετε και από εδώ https://drive.google.com/file/d/1g_rnyLOn2JFvSiUGgEcH4q1QSE2foA8N/view?usp=sharing

«Οδηγίες για την πρόληψη μετάδοσης της πανδημίας κατά την προσέλευση των υποψηφίων στις Επιτροπές Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας



Ενδοσχολική επιμόρφωση

 Σήμερα Δευτέρα 16 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση ολοκληρώνοντας και φέτος τον κύκλο της  ενδοσχολικής επιμόρφωσης που προβ...