Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

Ενημερωτική αποχαιρετιστήρια επιστολή

 

Αγαπητές μαθήτριες και μαθητές, αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Προσωπικοί και οικογενειακοί λόγοι συνέβαλαν στην απόφασή μου να απέχω από τις τελευταίες κρίσεις στελεχών σχολικών μονάδων.

Κατά την πολυετή μου θητεία ως Διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Αρναίας κλήθηκα να συντονίσω την πολυεπίπεδη και ποικιλόμορφη  δομή του σχολείου μας έχοντας πάντα τις καλύτερες προθέσεις με άξονες την οργάνωση, την αποτελεσματικότητα, τη συνεργασία, τη δημοκρατικότητα, τη δικαιοσύνη, την υπευθυνότητα, τη συνέπεια αλλά πάνω απ’ όλα τη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης , ειλικρίνειας και αγάπης και ενός περιβάλλοντος ευχάριστου και δημιουργικού για όλους τους εμπλεκόμενους στη σχολική κοινότητα.

Στον τομέα της δημόσιας παιδείας η πορεία ενός διοικητικού προσώπου που ενδιαφέρεται πραγματικά και αγαπά το λειτούργημα του παιδαγωγού και του δασκάλου, που  οραματίζεται ένα σχολείο ελεύθερο αλλά ταυτόχρονα προσηλωμένο στους στόχους του και στις βασικές ανθρώπινες αξίες, είναι δύσβατη. Ο συντονιστής- διευθυντής δεν είναι πάντα αγαπητός ενώ οφείλει να είναι διατεθειμένος να συγκρουστεί  ή να συμβιβαστεί , να σιωπήσει και να παραμερίσει τον εγωισμό του, σκεπτόμενος το εμείς κι όχι το εγώ, σκεπτόμενος τους πολλούς κι όχι τον έναν. 

Προσωπικά ήρθα αντιμέτωπη με μικροπρεπείς και αλαζονικές συμπεριφορές, με ανθρώπους που στόχευαν στην εκμετάλλευση του σχολείου για την ικανοποίηση των προσωπικών τους προσδοκιών και συμφερόντων, με ανθρώπους που λειτούργησαν κακοπροαίρετα και φθονερά σκεπτόμενοι μόνο τον εαυτό τους. 

Ευτύχησα όμως να συνεργαστώ με αξιόλογους και αξιαγάπητους ανθρώπους που τους εκτιμώ απεριόριστα και μοιράστηκαν μαζί μου τις σκέψεις, τις αγωνίες και τους αγώνες μου ενώ ήταν πάντα δίπλα μου να με υποστηρίξουν, να με βοηθήσουν αλλά και να υποδείξουν το λάθος μου για να το διορθώσω. Εισέπραξα την ικανοποίηση, την εκτίμηση, την αναγνώριση και την αγάπη από συναδέλφους, γονείς και κυρίως παιδιά! Κι αυτό είναι το μέγιστο που μπορεί να εισπράξει ο δάσκαλος και διευθυντής ανταμοιβόμενος για τον διαρκή αγώνα του και την προσπάθειά του.

Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για τη συνεργασία σας, την κατανόησή σας, την εμπιστοσύνη και την αγάπη σας για το δημόσιο σχολείο και κατ’ επέκταση για την αναγνώριση της διαρκούς μου προσπάθειας.

Από τη νέα σχολική χρονιά θα είμαι δίπλα σας οργανικά τοποθετημένη στο Γενικό Λύκειο Αρναίας ως  καθηγήτρια Πληροφορικής και Μουσικής.

Στη θέση του Διευθυντή από την 1η Ιουλίου 2023 ο εξαιρετικός συνάδελφος κ. Τσιλιβερδής Δημήτριος, Φιλόλογος.

Με εκτίμηση

Ελένη Λέττα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχές για το Πάσχα!

  Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Αρναίας "Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος" σας εύχονται   Καλή Αν...