Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ενημερωτικό έγγραφο για τα ΔΙΕΚ του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ Αγροκτηνοτροφικού Προσανατολισμού.
https://drive.google.com/file/d/1UBcuOD5igEPucHE6cFP7oh2zIPXRjOUX/view?usp=sharing
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ενημερωτικό έγγραφο για τα ΔΙΕΚ του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ Αγροκτηνοτροφικού Προσανατολισμού.
https://drive.google.com/file/d/1UBcuOD5igEPucHE6cFP7oh2zIPXRjOUX/view?usp=sharing
Σύμφωνα με την με
αριθμ. Φ.253/53385/Α5/11-5-2022 υπουργική απόφαση που έχει σταλεί στο Εθνικό
Τυπογραφείο για δημοσίευση, έγινε τροποποίηση της κατάταξης των Σχολών, των
Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία, η
οποία θα ισχύσει από τις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2023.
Συγκεκριμένα στο
Επιστημονικό Πεδίο ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ προστίθενται τα
κάτωθι Τμήματα:
· ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
(ΜΥΤΙΛΗΝΗ)
ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
· ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΠΑΝ.
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
· ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ)
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
· ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΠΑΝΤΕΙΟ
· ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
(ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΔΠΘ
· ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ
ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΔΠΘ
· ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
(ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΔΠΘ
· ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ
(ΛΑΜΙΑ) ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Στις 12 Μαΐου οι μαθητές και μαθήτριες της Γ' τάξης ενημερώθηκαν από την κ. Χρύσα Νίτσα, ψυχολόγο του σχολείου, για πρακτικές συμβουλές αντιμετώπισης του άγους κατά την περίοδο των εξετάσεων. Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση με τα παιδιά.
Τι μπορούμε να κάνουμε για το παιδί που δίνει εξετάσεις και πως θα το βοηθήσουμε με το άγχος:
Το άγχος είναι μια φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού για την αντιμετώπιση των απαιτητικών καταστάσεων. Μπορεί να είναι:
• παραγωγικό (μας κινητοποιεί, μας βοηθάει να ανταπεξέλθουμε)
• μη παραγωγικό (μας αδρανοποιεί, μας καταβάλλει).
τι συμβαίνει και αγχώνεται για τις εξετάσεις:
• νιώθει ότι θα αποτύχει
• φοβάται πως θα αντιδράσουν οι γονείς
• ντρέπεται για το τι θα πουν οι άλλοι
• δεν πιστεύει στις ικανότητές του
• εστιάζει την προσοχή του στο άγχος και φεύγει απο το διάβασμα
τι χρειάζεται στο διάβασμα
• έναν χώρο να διαβάζει και έναν διαφορετικό να χαλαρώνει
• συγκεκριμένο χρόνο διαβάσματος
• μικρές επαναλήψεις
• βοήθεια όπου δυσκολεύεται
• αρκετή ξεκούραση
• ενασχόληση με δραστηριότητες που το χαλαρώνουν
• ολοκληρωμένη διατροφή με τροφές που περιέχουν βιταμίνες
μετά την εξέταση
• δεν εστιάζουμε στο μάθημα που πέρασε
• δεν ψάχνουμε να βρούμε τις σωστές απαντήσεις
τι μπορούμε να κάνουμε
• μιλάμε μαζί του για το πως νιώθει
• εστιάζουμε στο πως θα αποδώσει καλύτερα και όχι στο αποτέλεσμα
• εξηγούμε ότι οι εξετάσεις είναι μια διαδικασία και δεν ορίζουν τι αξίζει
• του ξεκαθαρίζουμε ότι αν δεν γράψει καλά στις εξετάσεις δεν είναι αποτυχημένος/η
Καλή Επιτυχία
10-05-22 Υγειονομική εξέταση και πρακτική
δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α.
Από το Υπουργείο
Παιδείας και Θρησκευμάτων, σας υπενθυμίζουμε ότι η υγειονομική εξέταση και
πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν
από την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022 μέχρι και την Τρίτη 28 Ιουνίου
2022.
Κατά τη διάρκεια του
τρέχοντος σχολικού έτους (2021-2022) οι μαθητές της τελευταίας τάξης, των ΓΕΛ
και ΕΠΑΛ καθώς και οι απόφοιτοι των Λυκείων που επιθυμούν να είναι
υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, κατέθεσαν αίτηση - δήλωση στο Λύκειό τους για συμμετοχή
στις πρακτικές δοκιμασίες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αρχείο υποψηφίων για
τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. Υποψήφιοι που δεν δήλωσαν συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες για
τα Τ.Ε.Φ.Α.Α, ΔΕΝ μπορούν να συμμετάσχουν στις δοκιμασίες αυτές (αγωνίσματα)
κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων στα αγωνίσματα, διότι η αίτηση -
δήλωση ήταν δεσμευτική.
Όσοι απόφοιτοι
διεκδικούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ με τη διαδικασία του 10% των
θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής
με βάση τη βαθμολογία της τελευταίας εξέτασής τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα
μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη
δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά στις πρακτικές δοκιμασίες για τα
ΤΕΦΑΑ.
Φέτος, επειδή για
πρώτη φορά οι Υγειονομικές Επιτροπές των Σωμάτων Ασφάλειας προηγήθηκαν των
Εξετάσεων για τα ΤΕΦΑΑ και προκειμένου να μην υποβληθούν οι υποψήφιοι στις
ίδιες ιατρικές εξετάσεις, δίνεται η δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να
είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, είτε να
προσκομίσουν στην Υγειονομική Επιτροπή τις ιατρικές εξετάσεις που απαιτούνται,
όπως γινόταν κάθε χρόνο, είτε το Δελτίο Υγειονομικής Εξέτασης με το οποίο τους
έχει κρίνει κατάλληλους η Αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή των Σωμάτων Ασφαλείας.
Συγκεκριμένα οι
υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και
πρακτικής δοκιμασίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με:
Οι επιτροπές
υγειονομικής εξέτασης θα λειτουργήσουν στις έδρες των παρακάτω Διευθύνσεων
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :
Διεύθυνση Α' Αθήνας,
Διεύθυνση Β' Αθήνας,
Διεύθυνση Γ' Αθήνας,
Διεύθυνση Δ' Αθήνας,
Διεύθυνση Πειραιά,
Διεύθυνση Ανατολικής
Αττικής,
Διεύθυνση Αχαΐας
(Πάτρα),
Διεύθυνση Αρκαδίας
(Τρίπολη),
Διεύθυνση Έβρου
(Αλεξανδρούπολη),
Διεύθυνση Ηρακλείου,
Διεύθυνση Ιωαννίνων,
Διεύθυνση Ανατολικής
Θεσσαλονίκης,
Διεύθυνση Δυτικής
Θεσσαλονίκης,
Διεύθυνση Καβάλας,
Διεύθυνση Κοζάνης,
Διεύθυνση Λάρισας,
Διεύθυνση Μαγνησίας,
Διεύθυνση
Τρικάλων
Σημειώνεται ότι η
κολύμβηση (50μ. ελεύθερο) περιλαμβάνεται στα τέσσερα (4) αγωνίσματα από τα
οποία οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τρία για εξέταση. Για την ίση μεταχείριση των
υποψηφίων πρέπει το αγώνισμα αυτό να διεξάγεται σε κολυμβητήριο των 50μ.
Λόγω της έλλειψης
κολυμβητηρίου 50 μ. στην πόλη της Κοζάνης το αγώνισμα
της κολύμβησης θα διεξαχθεί στην πόλη της Πτολεμαΐδας.
Επίσης όσοι θα
προσέρχονταν στην Επιτροπή Εξέτασης με έδρα τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης Τρικάλων και επιθυμούν να εξεταστούν στο αγώνισμα
της κολύμβησης, λόγω έλλειψης κολυμβητηρίου 50μ. στην συγκεκριμένη πόλη, θα
πρέπει να προσέλθουν για όλες τις πρακτικές δοκιμασίες τους
στην Επιτροπή Εξέτασης με έδρα τη Λάρισα ή στην Επιτροπή
Εξέτασης με έδρα το Βόλο.
Διευκρινίζεται ότι
δεν επιτρέπεται η εξέταση του υποψηφίου σε περισσότερες από μία επιτροπές.
Οι συγκεκριμένοι χώροι
διεξαγωγής των αγωνισμάτων και το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε επιτροπής,
ανακοινώνονται από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και
αναρτάται στις ιστοσελίδες τους.
Παρακαλούμε όπως
τηρηθεί αυστηρά το πρόγραμμα, πλην των περιπτώσεων υποψηφίων των ΕΠΑΛ που
εξετάζονται έως και τις 17 Ιουνίου, των υποψηφίων που
συμμετέχουν στις εξετάσεις ειδικών μαθημάτων από 18 έως και 30 Ιουνίου
καθώς και άλλων εξαιρετικών και έκτακτων περιπτώσεων. Για τους συγκεκριμένους
υποψηφίους η οικεία επιτροπή οφείλει να ορίζει, διαφορετική ημέρα εξέτασης εφόσον
η ημέρα πρακτικής δοκιμασίας συμπίπτει με την ημέρα εξέτασής τους στα
πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Οι μαθητές/ μαθήτριες της Β' Λυκείου με τους συνοδούς καθηγητές τους πραγματοποίησαν τετραήμερη διδακτική εκδρομή στην Αθήνα και το Ναύπλιο. Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλάμβανε:
Τη Δευτέρα 9 Μαΐου οι μαθητές της Α και Γ τάξης συμμετείχαν στην ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων και στην Καβάλα όπου επισκεφτήκαμε το Μουσείο Καπνού. Οι υπεύθυνες του μουσείου πραγματοποίησαν μια πληρέστατη και βιωματική διαλογική ξενάγηση στην οποία τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά. Πέρα από την πληροφόρηση για τα εκθέματα του μουσείου έγιναν ιστορικές αναφορές μεταφέροντας τους μαθητές/στις μαθήτριες το κοινωνικο-οικονομικό πλαίσιο της εποχής ενώ επισημάνθηκαν στοιχεία τα οποία επαναλαμβάνονται στην ιστορία (πρόσφυγες ως φτηνό εργατικό δυναμικό, γυναίκες ως φτηνό εργατικό δυναμικό, συνδικαλιστικά κινήματα, αγώνες εργαζομένων για καλύτερες συνθήκες εργασίες και μεγαλύτερο μεροκάματο).
Κατόπιν οι μαθητές/τριες είχαν στη διάθεσή τους ελεύθερο χρόνο για να περιηγηθούν στην πόλη της Καβάλας και να θαυμάσουν τα αρχοντικά κτήρια και τα αρχαιολογικά ευρήματα της πόλης!
Σήμερα Δευτέρα 16 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση ολοκληρώνοντας και φέτος τον κύκλο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης που προβ...