Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικης γλώσσας και Λογοτεχνίας η κ. Λάσκη Χριστίνα, διδάσκουσα καθηγήτρια του μαθήματος, εφήρμοσε μια καινοτόμα διδακτική βιωματική μεθοδολογία στην ενότητα της Επιχειρηματολογίας - Λόγου Αντίλογου. Με αφορμή ένα επίκαιρο θέμα που ήρθε στη δημοσιότητα και απασχόλησε την επικαιρότητα, τα παιδιά της Γ Λυκείου χωρίστηκαν σε ομάδες υποστηρικτών - κατακριτών του συμβάντος. Κατά την διαλογική αυτή διαδικασία οι συμμετέχοντες - μέλη των ομάδων προσπάθησαν να επιχειρηματολογήσουν υπέρ - κατά του γεγονότος κάνοντα χρήση μεθόδων πειθούς όπως επίκληση στη λογική, στο συναίσθημα, στο ήθος του πομπού, στην αυθεντία. Τα παιδιά ενεπλάκησαν ενεργά και χρησιμοποίησαν το λόγο για να πείσουν το κοινό για την ορθότητα της άποψής τους. Οι κ. Λέττα Ελένη, διευθύντρια, και ο κ. Κυριαφίνης Μιχαήλ, υποδιευθυντής και ένας εκ των συντονιστών της ομάδας επιχειρηματολογίας του σχολείου που πρόκειται να συμμετέχει στους αγώνες αντιλογίας, έκριναν ποια από τις δύο ομάδες υπερίσχυσε βάσει των μεθόδων πειθούς και του σθένους που υποστήριξαν την άποψή τους! Εκπληκτική εμπειρία για όλους! Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην κ. Λάσκη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου