Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος τα παιδιά ομορφύναν το σχολείο! Στα πλαίσια του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, του περιβαλλοντικού προγράμματος "Θεσσαλονίκη-Αρναία: οι δρόμοι προς την αειφορία", της συμμετοχής του σχολείου στο Εθνικό Δίκτυο "Βιώσιμη Πόλη", στο πρόγραμμα "Νοιάζομαι και Δρω" και της ημέρας κατά της ενδοσχολικής βίας οι μαθητές ζωγράφισαν τους τοίχους, δίνοντας ξεχωριστά μηνύματα που θα μείνουν και για τις επόμενες χρονιές στο σχολείο.
ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΕ...
- Νέα Δραστηριότητες
- Το ΓΕΛ Αρναίας
- Εκπαιδευτικοί - Σύλλογος Διδασκόντων 2024-2025
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα - Ενημέρωση Γονέων
- Εκθέσεις εσωτερικής σχολικής μονάδας 2023-2024
- Σχολικός Αθλητισμός
- Βιβλιοθήκη Λυκείου
- Ψυχολογία Συμβουλευτική
- Εσωτερικός Κανονισμός σχολικής μονάδας
- Προγραμματισμός Σ.Μ. 2024-2025
- Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός
Τρίτη 8 Μαΐου 2018
Παρασκευή 4 Μαΐου 2018
Κλικ, Προστάτευσε τις πινακίδες της Αρναίας!
Οι μαθητές κλήθηκαν να ερευνήσουν και να αποφασίσουν ποιο στοιχείο του
περιβάλλοντός τους απειλείται και να αναλάβουν δράση φωτογραφίζοντάς το
και προστατεύοντάς το.
Οι μαθητές του ΓΕΛ Αρναίας αποφάσισαν να προστατεύσουν την παραδοσιακή
αρχιτεκτονική της Αρναίας μέσα από τις πινακίδες της!
Φωτογράφισαν, παρατήρησαν, έδρασαν...
Φωτογράφισαν, παρατήρησαν, έδρασαν...
Σαν δράση κατασκεύασαν μία
παραδοσιακή ξύλινη πινακίδα για το Σύλλογο Γυναικών Αρναίας.
Συμμετείχαν στην Έκθεση φωτογραφίας που έλαβε χώρα από τις 2-30/5/2018 και στην στην τελική εκδήλωση του δικτύου με παρουσίαση των δράσεων του προγράμματος

Το σχολείο έλαβε μέρος στην έκθεση φωτογραφίας και στο διαγωνισμό με φωτογραφίες των μαθητών Γιώργου Θεοδωρούδη, Αγραγγέλου Δέσποινας και Γκότση Μαρίας.
Διακρίθηκε μάλιστα και μία φωτογραφία με έπαινο στον Γιώργο Θεοδωρούδη.
Συμμετείχαν στην Έκθεση φωτογραφίας που έλαβε χώρα από τις 2-30/5/2018 και στην στην τελική εκδήλωση του δικτύου με παρουσίαση των δράσεων του προγράμματος
το πόστερ με τις φωτογραφίες των παιδιών |
Διακρίθηκε μάλιστα και μία φωτογραφία με έπαινο στον Γιώργο Θεοδωρούδη.
το πόστερ με τις φωτογραφίες |
στην έκθεση φωτογραφίας |
στην παρουσίαση της δράσης του προγράμματος |
Παρασκευή 20 Απριλίου 2018
Συμμετοχή στην 6η Μαθητική Περιβαλλοντική Συνάντηση «Η πόλη που ονειρεύομαι!»
Μαθητές του τμήματος Α1 που αποτελεί και ομάδα του περιβαλλοντικού
προγράμματος του σχολείου μας "Θεσσαλονίκη-Αρναία: Οι δρόμοι προς την
αειφορία" συμμετείχαν στο 6ο μαθητικό συνέδριο για τη βιώσιμη πόλη που
οργανώθηκε από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου
Κορδελιού και Βερτίσκου σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 20 Απριλίου 2018, από τις 9.00 ως τις
13.30, στο Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης.

Μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων από διαφορετικές πόλεις, μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους και εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής ή φορέων ενεργών πολιτών, συζήτησαν για ζητήματα που τους αφορούν στην πόλη τους, αντάλλαξαν απόψεις, ιδέες, συνεργάστηκαν, και πρότειναν λύσεις, ιδέες και δράσεις που εμφορούνται από την αντίληψη του ενεργού πολίτη.
Βασικός στόχος της εκδήλωσης φέτος που έχει τίτλο «Η πόλη που ονειρεύομαι!» είναι η προώθηση των προτεραιοτήτων και των οραμάτων των μαθητών/τριών για την πόλη τους και να προσφέρει μια θετική εμπειρία ενεργούς συμμετοχής σε δημοκρατικές διαδικασίες διαλόγου.

http://www.thestival.gr/environment/item/377620-i-poli-pou-oneireuomai-me-paidika-xamogela-plimmyrise-to-dimarxeio-thessalonikis-foto-video
https://thessaloniki.gr/events/6%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b2%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7/
Μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων από διαφορετικές πόλεις, μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους και εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής ή φορέων ενεργών πολιτών, συζήτησαν για ζητήματα που τους αφορούν στην πόλη τους, αντάλλαξαν απόψεις, ιδέες, συνεργάστηκαν, και πρότειναν λύσεις, ιδέες και δράσεις που εμφορούνται από την αντίληψη του ενεργού πολίτη.
στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου |
Βασικός στόχος της εκδήλωσης φέτος που έχει τίτλο «Η πόλη που ονειρεύομαι!» είναι η προώθηση των προτεραιοτήτων και των οραμάτων των μαθητών/τριών για την πόλη τους και να προσφέρει μια θετική εμπειρία ενεργούς συμμετοχής σε δημοκρατικές διαδικασίες διαλόγου.
παρουσίαση των προτάσεων |
Η μαθητική συνάντηση στην οποία συμμετέχετε υλοποιείται φέτος για 6η
συνεχή χρονιά με τη συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του
εκπαιδευτικού δικτύου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που συντονίζει το
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Βιώσιμη Πόλη, η πόλη ως
πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία»,στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, με υπεύθυνη εκπαιδευτικότη κ.Καρφοπούλου Μάρα.συζήτηση σε στρογγυλό τραπέζι |
Η συζήτηση στα στρογγυλά τραπέζια είχε σκοπό να προσφέρει μια θετική
εμπειρία στους νέους πολίτες που είναι ακόμη μαθητές/τριες που μέσα από
τη συμμετοχή τους σε δημοκρατικές – συμμετοχικές διαδικασίες επιζητήθηκε
να ενημερωθούν αλλά και να εκφράσουν τις απόψεις, τις ανάγκες και τα
οράματα τους για την πόλη τους συζητώντας με φορείς της πόλης.
Οι μαθητές μας που συμμετείχαν - με μεγάλη επιτυχία - είναι η Αγραγγέλου Δέσποινα, ο Ζαμπούνης Χριστόδουλος και η Καϊσίδου Ευδοκία.http://www.thestival.gr/environment/item/377620-i-poli-pou-oneireuomai-me-paidika-xamogela-plimmyrise-to-dimarxeio-thessalonikis-foto-video
https://thessaloniki.gr/events/6%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b2%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7/

Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Ενημερωτική εκδήλωση στα πλαίσια της «Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας» και της «Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων Ζώων»
Ενημερωτική εκδήλωση στα πλαίσια της «Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας» και της «Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων Ζώων». Την Παρασκευή...

-
Πρόγραμμα ενδοσχολικών προαγωγικών - απολυτηρίων εξετάσεων ΓΕΛ Αρναίας 2024- Περίοδος Μαΐου-Ιουνίου Το πρόγραμμα θα βρείτε στο σύνδεσμο: ...
-
Σήμερα Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου το σχολείο μας υποδέχτηκε τους μαθητές και τις μαθήτριές του με ένα ζεστό καλωσόρισμα για τη νέα σχολική χρον...