ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΕ...
- Νέα Δραστηριότητες
- Το ΓΕΛ Αρναίας
- Εκπαιδευτικοί - Σύλλογος Διδασκόντων 2024-2025
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα - Ενημέρωση Γονέων
- Εκθέσεις εσωτερικής σχολικής μονάδας 2023-2024
- Σχολικός Αθλητισμός
- Βιβλιοθήκη Λυκείου
- Ψυχολογία Συμβουλευτική
- Εσωτερικός Κανονισμός σχολικής μονάδας
- Προγραμματισμός Σ.Μ. 2024-2025
- Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός
Παρασκευή 9 Απριλίου 2021
Πέμπτη 8 Απριλίου 2021
15 χρήσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις για τη δια ζώσης επαναλειτουργία των Λυκείων και το self-testing
Αναδημοσίευση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
07-04-21 15 χρήσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις για
τη δια ζώσης επαναλειτουργία των Λυκείων και το self-testing
Από τη Δευτέρα 12
Απριλίου, επαναλειτουργούν δια ζώσης τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια,
ημερήσια και εσπερινά, όλης της χώρας, καθώς και οι λυκειακές τάξεις των
Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις. Παράλληλα, συνεχίζουν τη δια ζώσης λειτουργία
τους οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, οι
οποίες δεν έχουν κλείσει καθόλου από την αρχή της φετινής σχολικής χρονιάς.
2) Ποια μέτρα
πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό έχουν ληφθεί για την επαναλειτουργία
των Λυκείων;
Προβλέπεται η εφαρμογή
όλων των μέτρων που έχουμε ήδη λάβει, όπως:
- η υποχρεωτική χρήση
μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,
- τα διαφορετικά
διαλείμματα για ομάδες μαθητών,
- οι σταθερές ομάδες
μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,
- η χρήση
αντισηπτικών,
- οι σχολαστικοί
καθαρισμοί,
- οι τακτικοί αερισμοί των
χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά,
- τα ειδικότερα μέτρα για
προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών
οργάνων κ.ά.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ προστίθεται, στα
ήδη ισχύοντα, άλλο ένα σημαντικό, προληπτικό μέτρο: η διενέργεια
αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου δύο φορές την εβδομάδα για κάθε μαθητή και
εκπαιδευτικό Λυκείου, προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία
της εκπαιδευτικής κοινότητας.
3) Είναι υποχρεωτικά
τα τεστ;
Τα τεστ θα είναι
απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλευση μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο,
και θα πρέπει να γίνονται δύο φορές την εβδομάδα, πριν την έναρξη των μαθημάτων
τη Δευτέρα και την Πέμπτη. Ως προς τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και
Εκπαίδευσης, η διενέργεια self-test είναι υποχρεωτική για τους εκπαιδευτικούς
ενώ υπάρχει ισχυρή σύσταση για τη διενέργεια του τεστ στους μαθητές.
4) Πώς θα γίνεται η
προμήθεια των τεστ;
Βάσει του ΑΜΚΑ τους,
ενήλικοι μαθητές και εκπαιδευτικοί των Λυκείων θα προμηθεύονται δύο δωρεάν τεστ
για κάθε εβδομάδα από το φαρμακείο. Για τους ανήλικους μαθητές Λυκείου, τα τεστ
θα παραλαμβάνουν γονείς και κηδεμόνες με τον ΑΜΚΑ των μαθητών. Το πρώτο τεστ
μπορούν μαθητές και εκπαιδευτικοί Λυκείου να το παραλάβουν από αύριο 8/4 σε
Αθήνα-Θεσσαλονίκη και από την Παρασκευή 9/4 στην υπόλοιπη χώρα. Από την
ερχόμενη Δευτέρα θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ, το οποίο θα πρέπει να
διενεργηθεί έως το πρωί της Πέμπτης 15/4.
5) Είναι δύσκολη η
διαδικασία του τεστ;
Το self-testing είναι μία
διαδικασία εύκολη και απλή, μία διαδικασία που χρησιμοποιείται και σε άλλες
χώρες για τη λειτουργία των σχολείων. Το τεστ είναι ρινικό και όχι
ρινοφαρυγγικό ή στοματοφαρυγγικό, και ο στυλεός πρέπει να μπει στη μύτη απαλά
και να περιστραφεί αρκετές φορές. Ήδη έχει αποσταλεί στα φαρμακεία και δοθεί
στη δημοσιότητα επεξηγηματικό υλικό καθώς και σχετικό βίντεο για κατατοπιστική
ενημέρωση όλων (https://self-testing.gov.gr).
Τα βήματα είναι τα εξής:
1. Γονείς, κηδεμόνες,
μαθητές και εκπαιδευτικοί θα παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με
ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ τους. Το πρώτο
τεστ μπορούν να το παραλάβουν γονείς, ενήλικοι μαθητές και εκπαιδευτικοί
Λυκείου από αύριο σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και από την Παρασκευή στην υπόλοιπη
χώρα. Από την ερχόμενη Δευτέρα θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ.
2. Οι μαθητές/
εκπαιδευτικοί θα κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Συστήνεται το τεστ να
γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ θα μπορεί να
γίνει την Κυριακή το βράδυ ή την Δευτέρα το πρωί.
3. Γονείς, ενήλικοι
μαθητές και εκπαιδευτικοί θα δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, στην οποία
θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία,
όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.
6) Τι γίνεται αν το
self-test είναι αρνητικό;
1. Για τους μαθητές, θα
εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr. Οι
μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μονίμως μαζί τους. Θα επιδεικνύουν την
εκάστοτε κάρτα στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης.
2. Για τους
εκπαιδευτικούς, θα εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της
πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr.
3. Σε περίπτωση που δεν
υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να
γράφουν μια χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική
κάρτα/δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.
7) Τι γίνεται αν το
self-test είναι θετικό;
1. Για τους μαθητές, θα
δηλώνεται το θετικό αποτέλεσμα στη σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την
οποία θα μπορεί να μεταβεί σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν
επαναληπτικού rapid test. Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην
πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr.
2. Για τους
εκπαιδευτικούς, θα εκδίδεται η δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την
οποία θα μπορεί να μεταβεί σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν
επαναληπτικού rapid test. Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην
πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr.
3. Αν το επαναληπτικό τεστ
είναι θετικό, θα ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ
είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί θα λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το
σημείο εξέτασης και θα επιστρέφουν στο σχολείο.
8) Γιατί
προτεραιοποιήθηκαν τα Λύκεια έναντι άλλων βαθμίδων;
Προτεραιοποιήθηκε το
άνοιγμα των Λυκείων για δύο βασικούς λόγους:
- γιατί παραμένουν κλειστά
για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα
- γιατί πλησιάζουν και οι
Πανελλαδικές εξετάσεις.
9) Έχουν δοθεί οδηγίες για
την κάλυψη της ύλης;
Καθ’ όλη τη διάρκεια της
πανδημίας, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εκδίδει κατευθυντήριες γραμμές
και οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς μας σχετικά με την κάλυψη της ύλης,
δεδομένης της αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας. Τον
περασμένο μήνα εκδόθηκαν οδηγίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και εντός της
εβδομάδας εκδίδονται και νέες οδηγίες για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Παράλληλα, το ΙΕΠ παρακολουθεί και ζητήματα ψυχοσυναισθηματικής φύσεως που
συνδέονται με την πανδημία και την αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των
σχολείων μας.
10) Πότε θα ανοίξουν τα
υπόλοιπα σχολεία;
Η ηγεσία του Υπουργείου
Παιδείας και Θρησκευμάτων συζητά συστηματικά με την Επιτροπή των Ειδικών και
για τις λοιπές δομές εκπαίδευσης, και ελπίζουμε σύντομα να είμαστε σε θέση να
επαναλειτουργήσει η δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία και για αυτές.
11) Πώς θα προμηθεύονται
τα τεστ ενήλικοι μαθητές εσπερινών λυκείων;
Στα εσπερινά λύκεια όλης
της επικράτειας προβλέφθηκε για το πρώτο τεστ η απευθείας διανομή τεστ στα
σχολεία. Τα τεστ θα βρίσκονται στα σχολεία έως το Σάββατο 10/4, και θα τα
προμηθευτούν οι μαθητές από τις σχολικές μονάδες εντός του Σαββατοκύριακου,
ακολουθώντας της οδηγίες των Διευθυντών των σχολικών μονάδων.
12) Για ποιες ηλικίες
μαθητών μπορούν οι γονείς να παραλαμβάνουν self-tests από τα φαρμακεία με
τον ΑΜΚΑ των μαθητών;
Οι γονείς μπορούν να
παραλαμβάνουν self-tests για όλους τους μαθητές που γεννήθηκαν τα ημερολογιακά
έτη 2003, 2004 και 2005.
13) Οι εμβολιασμένοι
εκπαιδευτικοί/μαθητές θα πρέπει να κάνουν τεστ;
Ναι.
14) Οι μαθητές που θα
βγουν θετικοί θα κάνουν τηλεκπαίδευση;
Για τους μαθητές των
οποίων το επιβεβαιωτικό τεστ βγει θετικό προβλέπεται ό,τι και για τους μαθητές
που νοσούν. Δίνεται η δυνατότητα ταυτόχρονης τηλεκπαίδευσης ή συμμετοχής σε
διαδικτυακό τμήμα, χωρίς η παρακολούθηση να είναι υποχρεωτική.
15) Οι μαθητές που ανήκουν
σε ευπαθείς ομάδες οφείλουν να πηγαίνουν στο σχολείο με φυσική παρουσία;
Εξακολουθεί να ισχύει η
πρόβλεψη που ίσχυε και στο παρελθόν ότι οι μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς
ομάδες ή που συνοικούν με άτομα τα οποία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες έχουν τη
δυνατότητα να συμμετέχουν σε διαδικτυακά τμήματα, εφόσον το επιθυμούν.
Τετάρτη 7 Απριλίου 2021
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων: Άνοιξε η πλατφόρμα για τους Δικαιούχους της «Ψηφιακής Μέριμνας»
https://www.minedu.gov.gr/news/48274-05-04-21-ypourgeio-paideias-kai-thriskevmaton-anoikse-i-platforma-gia-tous-dikaioyxous-tis-psifiakis-merimnas
Αναδημοσίευση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Από σήμερα, Δευτέρα 5 Απριλίου, ξεκινούν να υποβάλλουν αιτήσεις επιχορήγησης οι δικαιούχοι του Α’ Κύκλου του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα», μέσω ειδικά διαμορφωμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Δικαιούχοι του προγράμματος είναι οι οικογένειες με ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα έως 6.000 ευρώ, οι οποίες δικαιούνται να λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο φοιτά σε δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια του Α’ κύκλου του προγράμματος, μπορούν να καταθέσουν αίτηση οι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του επιδόματος παιδιού του ΟΠΕΚΑ για το έτος 2020, οι οποίοι εντάσσονται στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία. Για περισσότερες πληροφορίες και για να καταθέσετε την αίτησή σας, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.digital-access.gov.gr ή απευθείας την ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων δικαιούχων στη διεύθυνση https://beneficiary.digital-access.gov.gr/.
Οι αιτούντες εισέρχονται στην πλατφόρμα του προγράμματος χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς του taxisnet και συμπληρώνουν τα στοιχεία που τους ζητούνται. Για τον Α’ Κύκλο, ζητούνται ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) του αιτούντος, η δήλωση της βαθμίδας φοίτησης των τέκνων προς όφελος των οποίων γίνεται η αίτηση, κάποια στοιχεία σχετικά με τη φοίτηση των ωφελούμενων τέκνων (όπως ο αριθμός σχολικού μητρώου για τους μαθητές), και η επαλήθευση του προσωπικού κινητού τηλεφώνου στο οποίο θα σταλούν οι κωδικοί των επιταγών με την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης. Οι έλεγχοι επιλεξιμότητας γίνονται κυρίως με αυτοματοποιημένο τρόπο, μέσω διασταύρωσης πληροφοριών από μητρώα και από όλα τα απαραίτητα πληροφοριακά συστήματα φορέων του δημοσίου, αποφεύγοντας έτσι μια χρονοβόρα και γραφειοκρατική διαδικασία ελέγχου δικαιολογητικών για εκατοντάδες χιλιάδες αιτήσεις. Σε περίπτωση που δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν κάποια από τα στοιχεία ηλεκτρονικά, απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών. Αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται από τη Δευτέρα, 5 Απριλίου έως και την Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021.
Μόλις η αίτησή τους εγκριθεί, οι δικαιούχοι λαμβάνουν την επιταγή ή τις επιταγές τους μέσω της πλατφόρμας του προγράμματος, καθώς και με SMS στο κινητό τηλέφωνο το οποίο δήλωσαν στην αίτησή τους. Οι επιταγές θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις 12 Απριλίου έως και τις 30 Ιουλίου για την αγορά εγκεκριμένου τεχνολογικού εξοπλισμού της επιλογής των δικαιούχων, από εγκεκριμένο προμηθευτή της επιλογής τους. Τα Μητρώα Εγκεκριμένων Προμηθευτών και Εγκεκριμένου Εξοπλισμού θα είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του προγράμματος τις προσεχείς ημέρες και θα ενημερώνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Οι δικαιούχοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις επιταγές είτε για την κάλυψη του συνολικού κόστους του εξοπλισμού της επιλογής τους, είτε για την κάλυψη μέρους του συνολικού κόστους, εφόσον αυτό ξεπερνά την αξία των διαθέσιμων επιταγών. Οι οικογένειες με περισσότερα από ένα ωφελούμενα τέκνα μπορούν να χρησιμοποιήσουν έως και τρεις επιταγές για την αγορά μίας μοναδικής συσκευής, εφόσον το επιθυμούν.
Το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»
Οικοδομώντας στη βιωματική εξοικείωση της εκπαιδευτικής κοινότητας με τις νέες τεχνολογίες, η οποία αποτελεί το κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης, και στο πλαίσιο του στρατηγικού μας σχεδιασμού για την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου, επενδύονται 112 εκατ. ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop) για μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μέσω συστήματος επιταγών (voucher). Η «Ψηφιακή Μέριμνα» είναι ένα πρόγραμμα των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο υλοποιείται από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.». Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και αποτελεί ένα από τα πρώτα έργα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο που στοχεύουν να χρησιμοποιήσουν κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα πολύ μεγάλης κλίμακας τόσο ως προς τον προϋπολογισμό του όσο και ως προς τον αριθμό των ωφελούμενων, οι οποίοι ανέρχονται σε περίπου 325.000 οικογένειες με 560.000 νέους.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης συντελείται με γοργούς ρυθμούς, με σημαντικές επενδύσεις για τη ριζική αναβάθμιση των δημόσιων δικτύων και πληροφοριακών συστημάτων, την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών και την αναβάθμιση της σύνδεσής τους με το διαδίκτυο, τη δημιουργία εκτεταμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, την αύξηση της επαφής των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο, και την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων. Οι ψηφιακές δεξιότητες αποτελούν πολύτιμο εφόδιο ζωής για όλους στην εποχή της παγκόσμιας κοινωνίας της γνώσης. Είναι απόλυτη προτεραιότητά μας να διασφαλίσουμε ότι η συμμετοχή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης αφορά κάθε νέα και νέο, με ειδική μέριμνα για τους πιο οικονομικά αδύναμους, στους οποίους και απευθύνεται το πρόγραμμα κατά προτεραιότητα.
Δευτέρα 5 Απριλίου 2021
Παρουσίαση συμμετοχής της Team Velo CT σε διαγωνισμό STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) στην Α' Λυκείου
Στην προσπάθειά μας για εμπλοκή των μαθητών/τριών με διαδικασίες μάθησης πέραν των αυστηρών πλαισίων των γνωστικών αντικειμένων του σχολείου, αύριο 6-4-2021 και την 4η διδακτική ώρα οι μαθητές και μαθήτριες της Α' τάξης του σχολείου μας θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παρουσίαση της συμμετοχής ομάδας του λυκείου της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής στο διαγωνισμό STEM F1 (https://www.f1inschools.gr/the-competition/). Η κατασκευή αφορά τη δημιουργία μίνι αμαξιδίου F1 και σε αυτήν εμπλέκονται οι επιστήμες της φυσικής, των μαθηματικών, της πληροφορικής αλλά ταυτόχρονα και της υποστήριξης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Στο τέλος της παρουσίασης οι μαθητές/τριες θα έχουν τη δυνατότητα να θέσουν ερωτήματα στην ομάδα. Ευελπιστούμε να είναι για σας μια ενδιαφέρουσα ώρα και να αποτελέσει το έναυσμα για την ενεργοποίησή σας σε διαγωνισμούς των ενδιαφερόντων σας μέσα από τη σχολική κοινότητα.
Το F1 in Schools είναι ο μεγαλύτερος διαγωνισμός τεχνολογίας στον κόσμο και ένα από τα πιο ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα για την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες, Μηχανική και Μαθηματικά (βλέπετε STEM Education).
Σάββατο 3 Απριλίου 2021
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου - Αφιερώματα - Εκδηλώσεις
Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου 2021, ημέρα γέννησης του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, το σχολείο μας πραγματοποίησε διαδικτυακή εκδήλωση παρουσίασης βιβλίων και συγγραφέων της παιδικής λογοτεχνίας υπό τη διοργάνωση και την επίβλεψη της εκπαιδευτικού κ. Σακελλαριάδη. Παρουσιάστηκαν συγγραφείς Έλληνες και ξένοι. Ενδεικτικά αναφέρονται οι Ζωρζ Σαρή, Άλκη Ζέη, Roald Dahl, Lewis Carroll και άλλοι, σε μια γενικότερη προσπάθεια προώθησης της φιλαναγνωσίας και γνωριμίας με την παιδική λογοτεχνία.
Παράλληλα, την Πέμπτη 8 Απριλίου και με την παρέμβαση της κ. Βασιλειάδου Ζωής, τα παιδιά της Β' τάξης του σχολείου μας θα έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν και να συνομιλήσουν με την Χριστίνα Κωνσταντουδάκη, συγγραφέα παιδικών βιβλίων. Το όφελος για τα παιδιά μας θα είναι διπλό αφού θα έχουν την ευκαιρία και της προσέγγισης του επαγγέλματος της συγγραφέως παιδικών βιβλίων στα πλαίσια του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Πέμπτη 1 Απριλίου 2021
Παρουσίαση Τμημάτων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) πραγματοποίησε πρόσφατα διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση στην οποία παρουσιάστηκαν τα Προγράμματα Προπτυχιακών Σπουδών όλων των Τμημάτων του.
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ /
PUBLIC RELATIONS OFFICE
OIKONOMIKO
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ / ATHENS UNIVERSITY OF ECONOMICS AND
BUSINESS
Πατησίων 76, 104 34, Αθήνα /
76, Patission Street, Athens, 104 34, Greece
Τηλ./Tel. : +30 210 8203218, +30 210 8203216
E-mail :
pr-office@aueb.gr
Λογοτεχνικές & Καλλιτεχνικές δράσεις στο πλαίσιο της διδασκαλίας της αγγλικής Γλώσσας
Στα πλαίσια της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας, η κ. Σακελλαριάδη μαζί με τους μαθητές και μαθήτριες των Α και Β τάξεων εξέφρασαν τις καλλιτεχνικές και λογοτεχνικές τους ανησυχίες εμπνευσμένοι από πίνακες του διάσημου ζωγράφου Vincent van Gogh και κάνοντας χρήση της ιδιαίτερης ιαπωνικής ποιητικής τέχνης HAIKU.
Ενημερωτική εκδήλωση στα πλαίσια της «Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας» και της «Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων Ζώων»
Ενημερωτική εκδήλωση στα πλαίσια της «Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας» και της «Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων Ζώων». Την Παρασκευή...

-
Πρόγραμμα ενδοσχολικών προαγωγικών - απολυτηρίων εξετάσεων ΓΕΛ Αρναίας 2024- Περίοδος Μαΐου-Ιουνίου Το πρόγραμμα θα βρείτε στο σύνδεσμο: ...
-
Σήμερα Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου το σχολείο μας υποδέχτηκε τους μαθητές και τις μαθήτριές του με ένα ζεστό καλωσόρισμα για τη νέα σχολική χρον...