Σχεδόν από την αρχή της χρονιάς διοργανώθηκε διαγωνισμός φωτογραφίας με θέμα : "Χαμογελούσε η Θάλασσα και το Βουνό θωρούσε". Παρόλο που η λήξη του διαγωνισμού ορίστηκε αρχικά στα τέλη Φεβρουαρίου, δόθηκε παράταση καθώς υπήρχε ενδιαφέρον τόσο από τους μαθητές όσο και από τους καθηγητές του σχολείου. Έτσι η λήξη συμμετοχής ορίστηκε στην έναρξη των διακοπών του Πάσχα.
Οι φωτογραφίες του διαγωνισμού εκτέθηκαν στο ισόγειο χώρο του σχολείου.
Μετά από ηλεκτρονική ψηφοφορία και στις κατηγορίες Φωτογραφίες Μαθητών και Φωτογραφίες Καθηγητών αναδείχθηκαν οι παρακάτω συμμετοχές:
Στην πρώτη κατηγορία, ισοβάθμησαν δύο φωτογραφίες της μαθήτριας της Γ' τάξης Τσιντσιφάκη Αφροδίτης. ενώ στη δεύτερη αναδείχθηκε συμμετοχή της Διευθύντριας Ελένης Λέττα.
Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας φαίνονται στα παρακάτω γραφήματα:
Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού απαρτίστηκε από το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας και από την παλαιά μας μαθήτρια και απόφοιτη Σχολής Καλών Τεχνών Ευαγγελία Καραστέργιου που δέχτηκε με χαρά την πρόσκληση και πρόκληση! Την ευχαριστούμε θερμά!
Την Τρίτη 16 Μαΐου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών/τριών της Β' Λυκείου εν όψει της ανανέωσης των εγγραφών τους στο Λύκειο. Ενημερώθηκαν σχετικά με την επιλογή της Ομάδας Προσανατολισμού που θα κληθούν να επιλέξουν και το συσχετισμό της με το επιστημονικό πεδίο των τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που θα έχουν δικαίωμα να είναι υποψήφιοι.
Επίσης αναλύθηκε η διαδικασία εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μέσω των Πανελληνίων Εξετάσεων ενώ διασαφηνίστηκαν όροι όπως Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Βάση Τμήματος, Συντελεστής βαρύτητας, Μηχανογραφικό, κ.ά.
Οι μαθητές/τριες στο τέλος ενημερώθηκαν εξατομικευμένα και έλυσαν απορίες και προβληματισμούς.
Τη Δευτέρα 15 Μαΐου πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε χρόνο, η διαδικτυακή εξ αποστάσεως ενημέρωση των τελειόφοιτων μαθητών/τριών των Γυμνασίων της περιοχής. Το περιεχόμενο της ενημέρωσης αφορούσε τη λειτουργία και το πρόγραμμα σπουδών του Γενικού Λυκείου, τη διαδικασία πρόσβασης στην Γ'θμια Εκπαίδευση, την παρουσίαση της λειτουργίας και των δράσεων του Γενικού Λυκείου Αρναίας.
Αυτό που διαφοροποίησε τη φετινή παρουσίαση ήταν η έναρξή της από μαθήτριες της Α και Γ τάξης. Οι Χρυσάνθη, Κατερίνα, Σοφία, Δέσποινα, Εύα και Μαρία μετέφεραν τη δική τους άποψη για το σχολείο μας, τις εντυπώσεις και τα βιώματά τους, εκφράστηκαν με θέρμη και αγάπη για τον ζωντανό οργανισμό του Γενικού Λυκείου Αρναίας.
Τις ευχαριστώ θερμά για την ειλικρίνεια και αμεσότητά τους και για τα ιδιαίτερα συγκινητικά τους λόγια.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος και εν όψει της ανανέωσης των εγγραφών έγινε ενημέρωση στους μαθητές/τριες της Α' Λυκείου. Τα παιδιά ενημερώθηκαν από τη Διευθύντρια του σχολείου κ. Λέττα Ελένη για την πορεία των σπουδών τους στο λύκειο, τις επιλογές που έχουν ολοκληρώνοντας επιτυχώς την Α' Λυκείου, τη διαδικασία της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τις επιλογές που έχουν ολοκληρώνοντας τη φοίτησή τους στο λύκειο. Επίσης κατά την ενημέρωση διασαφηνίστηκαν όροι που σχετίζονται με τη φοίτησή τους και την εισαγωγή στην Γ'θμια Εκπαίδευση όπως Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Γενικός Μέσος Όρος Προαγωγής, Συντελεστές Βαρύτητας, κ.ά.
Στο τέλος η Διευθύντρια απάντησε σε ερωτήματα των παιδιών.
Στο πλαίσιο εγκεκριμένου πολιτιστικού προγράμματος, με τίτλο «100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή», με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κ.Λαλιώτου και την κ. Μαδεντσίδου και συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες από το Α1 και Β 1 τμήμα του Λυκείου, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Μαΐου εκπαιδευτική επίσκεψη στα μικρασιατικά χωριά του Δήμου Αριστοτέλη, προκειμένου να πραγματοποιηθεί βιωματική επαφή με την ανθρωπογεωγραφία του τόπου.
Αρχικά, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια συνολική θεώρηση της ευρύτερης, γεωγραφικά, περιοχής, στην οποία οι μικρασιάτες πρόσφυγες εγκαταστάθηκαν μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών και την άφιξή τους στην Ελλάδα το 1922, αφού επισκέφτηκαν ένα ειδικά διαμορφωμένο σημείο θέας στην είσοδο της Ιερισσού, από το οποίο είναι ορατά όχι μόνο το νησί της Αμμουλιανής και οι κόλποι της Ιερισσού και του Αγίου Όρους, αλλά και η χερσόνησος της Σιθωνίας και το Όρος Άθως.
Στη συνέχεια, επισκέφτηκαν τα Νέα Ρόδα, όπου μετά τη Μικρασιατική καταστροφή εγκαταστάθηκαν Έλληνες πρόσφυγες από τα Ρόδα της Προποντίδας, αλλά και την Καππαδοκία. Εκεί ξεναγήθηκαν από την Πρόεδρο της Κοινότητας Νέων Ρόδων, κ.Ισαακίδου Σοφία, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο με εκθέματα, τα οποία μετέφεραν οι πρόσφυγες από τις χαμένες πατρίδες τους. Προκειμένου να ανασύρουν μνήμες από τις πατρίδες αυτές, οι μαθητές/ιες τραγούδησαν παραδοσιακό τραγούδι στο παραθαλάσσιο, αμφιθεατρικά χτισμένο χώρο παραστάσεων των Νέων Ρόδων.
Ακολούθησε η επίσκεψη στην Ουρανούπολη, ένα χωριό του Δήμου Αριστοτέλη, το οποίο και πάλι κατοικήθηκε από πρόσφυγες από την Προποντίδα, μετά το 1922, κύρια πηγή εισόδου στο Άγιο ΄Ορος. Εκεί επισκέφτηκαν τον Πύργο Προσφορίου, πρώην μετόχι της Μονής Βατοπεδίου, όπου εγκαταστάθηκε το 1928 το ζεύγος Lock, που με την πολύτιμη ανθρωπιστική βοήθειά του στους πρόσφυγες της περιοχής, όχι μόνο συνέβαλε στη διάσωσή τους, αλλά και στην επιβίωσή τους, μέσα από την ενίσχυση των οικονομικών τους δραστηριοτήτων, κυρίως στο χώρο της υφαντουργίας. Σε ρόλο ξεναγών, μέσα από μια βιωματική δράση, οι μαθητές/τριες ανέδειξαν την ιστορία του Πύργου και τη σημαντική προσφορά του ζεύγους Lock στους πρόσφυγες της περιοχής.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με τη θερμή υποδοχή της ομάδας του σχολείου στο χώρο του Κέντρου Πολιτσμού του Πολιτιστικού Συλλόγου Ουρανούπολης, στην αίθουσα Joice Lock. Εκεί, η Πρόεδρος του Συλλόγου, κ. Αδαμοπούλου Ευσταθία και το μέλος του Δ.Σ. κ. Καραστέργιου Τσακούλη Ελένη, έφεραν τους μαθητές/τριες σε επαφή με την ιστορία του τόπου και τις δραστηριότητες των μικρασιατών προσφύγων. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με αφιέρωμα στο μικρασιατικό τραγούδι, πρόδρομο του ρεμπέτικου τραγουδιού.
Στο σύνολο της εκπαιδευτικής επίσκεψης η ομάδα των μαθητών/τριών μας όχι μόνο ενημερώθηκε για την ιστορία του μικρασιατικού Ελληνισμού, αλλά και έμπρακτα αντιλήφθηκε πως η ποικιλομορφία των χωριών του Δήμου Αριστοτέλη δεν οφείλεται μόνο στην εναλλαγή των ορεινών και παραθαλάσσιων τοπίων, αλλά κυρίως στην αρμονική συνύπαρξη των ντόπιων κατοίκων με τους μικρασιάτες πρόσφυγες και τον συγκερασμό των πολιτιστικών τους στοιχείων.